Je bent al dagenlang bezig met die ene instelling in Meta advertentiebeheer goed te krijgen of een mailfunnel te bouwen.
Je past de pagina van je salespage voor de honderdste keer aan, maar hebt geen idee of wat je doet, goed is.
En die social media content… Begin daar maar helemaal niet over.
Als je alleen al bij één van deze dingen denkt: “ja dat klopt.”
Of lees nog even verder 😉
En dat is spannend. Dat snap ik. Je hebt jouw marketing altijd zelf gedaan of misschien heb je al eerder met marketingbureaus gewerkt en daar een nare nasmaak aan overgehouden.
Om het maximale uit jouw bedrijf te halen en naar het volgende ‘level’ door te groeien, is loslaten noodzakelijk.
Zo lang jij alles zelf blijft doen, heb je minder focus op jouw aanbod en klanten. Dat heeft weer z’n weerslag op het succes van jouw bedrijf.
En niet alleen dat. Het kost je ook nog eens heel veel energie. Ondernemen voelt opeens zwaar in plaats van leuk en uitdagend.
Sinds 2017 draai ik Meta advertenties voor ondernemers voor in totaal meer dan 1 miljoen euro (ik ben de tel daarna kwijt geraakt).
Er komen steeds weer nieuwe opties en ontwikkelingen waar je als ondernemer rekening mee moet houden. Gelukkig hoef je dat, als je het aan mij besteed, niet meer in de gaten te houden.
Ik richt jouw advertentieaccount goed in, geef advies over beeldmateriaal, teksten en budget en zorg ervoor dat de campagnes gaan draaien en geoptimaliseerd worden.
Wil je het zelf leren? Ik coach maximaal 5 ondernemers tegelijkertijd.
Van de strategie tot het geven van feedback op teksten en het bouwen van funnels, I’m your woman.
Zoek je iemand voor één van die drie onderdelen, dan kan dat natuurlijk ook.
Sinds 2017 heb ik al ontelbaar veel funnels uitgedacht, geschreven, herschreven, gebouwd en geoptimaliseerd.
Voor mijn klanten, maar ook voor klanten van OVA.nl (destijds een bedrijf van Youri Meuleman, mede-eigenaar van Mailblue).
Twijfel je over jouw social media content en wil je graag iemand die met een kritische marketingblik meekijkt en altijd eerlijk advies geeft?
Op dit moment help ik hier zowel zzp’ers als 2 mkb-bedrijven mee.
In sommige gevallen wordt er feedback gegeven en soms herschrijf ik de posts als dat nodig is.
Daarnaast ben ik jouw stok achter de deur, zodat je zeker weet dat je zichtbaar blijft en jouw klanten weet te bereiken.
“Door maatwerk met veel kennis en kunde zetten we mooie marketingstappen met ZCUR op LinkedIn, via e-mailmarketing en een vernieuwde websitestrategie. Van harte aanbevolen!”
“Marlou luistert goed naar mijn behoeften, en gebruikt haar kennis om de juiste beslissingen te maken. Heel fijn om iemand met zoveel expertise naast je te hebben voor Meta advertenties en strategische beslissingen.”
“Ik was op zoek naar iemand die mij kon helpen met mijn online marketing, maar wist niet goed bij wie ik hiervoor terecht kon. Tineke Zwart raadde Marlou aan en ze heeft mijn verwachtingen overtroffen. Marlou is een zeer betrouwbare, meedenkende dame en ik hoop dat onze samenwerking nog lang zal doorgaan.”
“Ze denkt altijd mee, is pro-actief en voegt regelmatig in overleg zaken toe om de verkoop nog meer te stimuleren. Denk bijvoorbeeld aan kassakoopjes of bepaalde neuromarketingtechnieken op betaalpagina’s. Voorheen bleven mijn ideeën vaak op de plank liggen, maar dankzij de samenwerking met Marlou worden ze daadwerkelijk gerealiseerd.”
We starten met een kick-off meeting waarin ik alles vraag wat er te vragen valt over jouw bedrijf.
Ik start met het analyseren van klantgesprekken, e-mails, posts, etc. Zo leer ik het onbewuste van jouw klant kennen. Dat neem ik mee in de marketingstrategie.
Ik zet een nieuwe marketingstrategie op of finetune de oude. In plaats van alles moeilijker en ingewikkelder te maken, maken we het makkelijker, slimmer en winstgevender.
Tijdens een meeting bespreken we de marketingstrategie zodat we zeker weten dat onze neuzen dezelfde kant op staan. Ook bespreken we wie wat gaat uitvoeren en of ik nog extra experts erbij moet zoeken.
Ik zorg ervoor dat het team wordt aangestuurd, deadlines worden gehaald en de marketing niet meer staat als een huis, maar als een luxe villa. Het team kan mij tussendoor makkelijk en snel bereiken via Whatsapp of e-mail.
Maandelijks hebben we een meeting om de marketingstatus te bespreken en te kijken of we op koers liggen. Heb je een nieuw idee? Dan kijken we of en hoe dit er tussen past en wat daarvoor nodig is.
Ik zorg ervoor dat cijfers worden bijgehouden en geef tussendoor al bij de juiste persoon aan wanneer er iets geoptimaliseerd moet worden. Of ik bespreek mogelijke kansen tot opschalen met jou.
Ik werk niet met een megagroot team en als ik al iets uitbesteed, dan gaat dit in overleg met jou. Ik blijf altijd het aanspreekpunt, maar sommige dingen kunnen andere zzp’ers met wie ik samenwerk nu eenmaal net wat beter. Ik heb dus wel een max. aan aantal klanten met wie ik samenwerk.
Zoek je iemand die je dagen laat wachten op een reactie of die alles in veel te mooie woorden verpakt? Dan moet je niet bij mij zijn.
Ik reageer snel, ben eerlijk en direct en gebruik zeker geen ingewikkelde marketingtermen. Dat is ook nergens voor nodig toch?
Ook al schakel je mij misschien met name in om van die uitvoerende marketingtaken af te komen, ik werp toch een strategische blik op jouw marketing. Zie ik iets wat beter kan of zie ik mogelijkheden om neuromarketing toe te passen, dan deel ik die uiteraard met jou.
Samen gaan we voor groei!
Voel jij aan alles dat je de volgende stap mag zetten en jouw marketing mag uitbesteden? Dan hoef je nu nog maar 1 ding te doen: een kennismakingsgesprek inplannen.
We bespreken de mogelijkheden en ik maak een op maat voorstel wat past bij jouw wensen.
Wil je nog meer uitbesteden wat niet in het rijtje stond op deze pagina? Alles is bespreekbaar en anders weet ik wellicht nog wel een andere expert die jou verder kan helpen.
Staat je vraag er niet tussen? Ik beantwoord hem graag per e-mail of we plannen een vrijblijvend gesprek in.
Genius Level Marketing is geen sprint, maar een marathon. Verwacht je quick fixes en gouden bergen binnen een maand, dan ben je bij mij niet aan het goede adres. Vanuit meer dan 8 jaar ervaring, weet ik dat er minimaal 6 maanden nodig zijn om alles goed uit te denken, uit te (laten) voeren, te optimaliseren en opschalen. Ik wil dat jij het maximale resultaat behaalt en daar is dit voor nodig.
In elk geval niet de standaard ‘trucjes’ van Cialdini. We gaan samen echt een laag dieper. Als HBO beïnvloedingspsycholoog weet ik hoe we erachter komen hoe jouw ideale klant onbewust denkt en hoe we daarop kunnen inspelen. Ben je bang dat we gaan manipuleren? Dat hoeft niet. Jouw ideale klant is namelijk al onbewust of bewust op zoek naar wat jij aanbied, alleen moet diegene wel overtuigd worden dat hij bij jou moet zijn en niet bij de concurrent.
Je bent niet verplicht om een marketingstrategie af te nemen. Heb je al een marketingstrategie liggen, dan vraag ik je om mij die toe te sturen na het kennismakingsgesprek. Ik bekijk of we die marketingstrategie als basis kunnen gebruiken. Wanneer dat het geval is, dan is de investering lager dan wanneer er een compleet nieuwe marketingstrategie gemaakt moet worden.
Dit is afhankelijk van wat er al ligt, welke marketingactiviteiten er allemaal in terug moeten komen en de hoeveelheid data. De investering voor een volledig nieuwe marketingstrategie start vanaf 1.750,- exclusief btw. Ligt er al een marketingstrategie, maar moet deze gefinetuned worden? Dan start de investering vanaf 750,- exclusief btw.
Ik heb jarenlange ervaring in e-mailmarketing, online adverteren en teksten schrijven. Dit kan ik volledig of deels oppakken indien hier nog geen (geschikte) teamleden voor zijn.
Wanneer jij (nog) niet de juiste mensen in jouw team hebt, dan ga ik op zoek naar deze mensen. Ik heb diverse marketing partners die allemaal hun eigen expertise hebben. Denk aan tekstschrijvers, technische VA’s, webbouwers en vormgevers. Moet ik om wat voor reden dan ook buiten mijn eigen bubbel zoeken, dan voer ik de eerste gesprekken om het kaf van het koren te scheiden
Staat je vraag er niet tussen? Ik beantwoord hem graag per e-mail of we plannen een vrijblijvend gesprek in.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of jouw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.