Ontdek waar 97% van de bedrijven nu kansen mis lopen
Je bent trots op wat je tot nu toe bereikt hebt met jouw bedrijf, maar weet ook dat er nog meer in zit. Meer klanten én meer impact.
Dat ga je niet bereiken met standaard marketingtrucjes, templates, online cursussen of trainingen over dingen die je eigenlijk toch al weet.
Het zit in verdiepen, verbeteren en vernieuwen waar nodig.
Maar alles met behulp van neuromarketing en beïnvloedingspsychologie.
Want wist je dat meer dan 95% van de keuzes onbewust wordt gemaakt? En dat jij en dus ook jouw klant er gemiddeld 35.000 per dag maken? Tel uit de momenten waarop jij ze kan overtuigen.
Ontdek waar 97% van de ondernemers nu kansen misloopt.
Je bent trots op wat je tot nu toe bereikt hebt met jouw bedrijf, maar weet ook dat er nog meer in zit. Meer klanten én meer impact.
Dat ga je niet bereiken met standaard marketingtrucjes, templates, online cursussen of trainingen over dingen die je eigenlijk toch al weet.
Het zit in verdiepen, verbeteren en vernieuwen waar nodig.
Maar alles met behulp van neuromarketing en beïnvloedingspsychologie.
Want wist je dat meer dan 95% van de keuzes onbewust wordt gemaakt? En dat jij en dus ook jouw klant er gemiddeld 35.000 per dag maken? Tel uit de momenten waarop jij ze kan overtuigen.
Iedereen weet toch dat je social proof moet laten zien?
Misschien denk je “ik ken die 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini al, waaronder ook social proof. Dat als je wat geeft, je daar wat voor terugkrijgt en dat mensen eerder kopen van iemand die een expertstatus heeft?”
Heel eerlijk, deze principes spelen een bijrol. Tijdens dit marketingstrategie traject duik ik veel dieper in het onbewuste van jouw ideale klant, zodat er een marketingstrategie komt die echt werkt.
Die concurrent? Daar denken ze niet eens meer aan.
Iedereen weet toch dat je social proof moet laten zien?
Misschien denk je “ik ken die 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini al, waaronder ook social proof. Dat als je wat geeft, je daar wat voor terugkrijgt en dat mensen eerder kopen van iemand die een expertstatus heeft?”
Heel eerlijk, deze principes spelen een bijrol. Tijdens dit marketingstrategie traject duik ik veel dieper in het onbewuste van jouw ideale klant, zodat er een marketingstrategie komt die echt werkt.
Die concurrent? Daar denken ze niet eens meer aan.
KLANTEN VERTELLEN
Door maatwerk met veel kennis en kunde zetten we mooie marketingstappen.
“Voor ik de samenwerking met Marlou aanging, trof ik vooral ‘gladjakkers’ aan in mijn zoektocht naar een MKB marketeer. Ze roepen allemaal buzz woorden en gebruiken algemene templates die niet passen bij de doelgroep van mijn bedrijf.
Ik word vanuit verschillende hoeken aangesproken op mijn (Marlou’s) LinkedIn berichten. Zo kwam één van mijn potentiële klanten bijvoorbeeld ook bij mij terecht omdat 2 medewerkers regelmatig mijn LinkedIn berichten lazen. Kortom, door maatwerk met veel kennis en kunde zetten we mooie marketingstappen met ZCUR op LinkedIn, via e-mailmarketing en een vernieuwde websitestrategie.”
- Remon Janssen (informatiebeveiliging & privacy)
Over: marketingstrategie + vaste samenwerking
Inzichten, analyses en eerlijke adviezen van Marlou zijn goud waard.
“Werken met Marlou heeft mijn bedrijf zoveel gebracht. Zij heeft eerst een strategisch marketingplan gemaakt. Daardoor konden we een goede overweging maken wat zou werken qua marketing voor mijn bedrijf.”
- Garcia Stans (financieel businesscoach)
Over: marketingstrategie + vaste samenwerking
Door haar psychologische marketingkennis, staat mijn bedrijf als een huis
“In het begin was ik benieuwd of Marlou voldoende psychologische marketing kennis in huis had, maar al snel bleek ik mij daar geen zorgen over te hoeven maken. Afgelopen jaar heeft ze een grondige analyse gemaakt van mijn marketing en echt de puntjes op de ‘i’ gezet. Door haar punctualiteit en grondigheid in combinatie met haar psychologische marketingkennis, staat mijn bedrijf als een huis. Mijn Hair Tattoo opleidings Institute heeft nu daadwerkelijk gestalte gekregen. Marlou is een zeer betrouwbare, meedenkende dame en ik hoop dat onze samenwerking nog lang zal doorgaan.”
- Patrick Elsenberg (Hair Tattoo Institute)
Over: Marketingstrategie + vaste samenwerking
Mijn ideale klant bereiken zonder ‘vieze’ marketingtrucjes
“Ik dacht een beetje zelfingenomen ‘dat ik alles nu wel zo’n beetje wist’, maar op deze manier had ik nog niet eerder naar marketing gekeken. Fijn dat het ook meteen toepasbaar is.”
- Anne Ermens (zangles, stemcoaching)
Over: Deepdive in de denkstijlen
De training overstijgt mijn verwachtingen
“Ik was de eerste die ja zei tegen een Facebook ads training zonder dat ik nog precies wist wat we gingen doen. Zoals verwacht overstijgt deze training al mijn verwachtingen. Marlou reageert supersnel als je hulp nodig hebt. Ik heb meer dan 500 nieuwe volgers en 10 nieuwe high end klanten.
- Danielle Carati (Eet Paleo)
Over: Facebook ads training + begeleiding
Doortastend en betrokken
“Marlou heeft ca. 3 jaar onze online marketing op zich genomen. Doortastend en betrokken heeft Marlou onze strategie uitgezet en uitgebouwd.”
- Xavier Broeckx (Broeckx Makelaars)
Over: vaste samenwerking
Dit is niet voor ondernemers die een quick fix zoeken
Ik bied geen standaard templates aan en ga je geen marketingtrucjes laten uitvoeren.
Ik onderzoek hoe jouw doelgroep denkt, wat hen motiveert én het belangrijkste: wat hen aanzet tot actie.
Misschien denk je dat al te weten, maar ik kan je vertellen dat 8 van de 10 klanten die een vaste samenwerking met mij hebben, nog voor verrassingen kwamen te staan.
Wat mensen hardop zeggen is niet altijd wat ze echt bedoelen. Daarom moet je tussen de regels door leren lezen – of mij dit laten doen – zodat we vanuit dat startpunt jouw marketing verbeteren.
"Neuromarketing is not about manipulating consumers, it’s about understanding them"
Wil jij bij die 1% horen?
Bij de 1% die geen kansen misloopt. Die zich verdiept in neuromarketing of daar mijn hulp voor inschakelt.
Om de klant nog beter te begrijpen.
De klantreis nog beter te maken.
Met aanbod dat ze niet kunnen weerstaan.
Ik beloof nooit gouden bergen, maar ik beloof wel dat wanneer we dit samen goed aanpakken, er mooie resultaten worden behaald.
Paar voorbeelden van klanten waar ik een 1 op 1 samenwerking mee heb:
- 1 klant ging van 25% naar 55% conversie (aantal klikken/aanmeldingen) voor haar gratis weggever door aanpassing van 1 zin.
- Bij 1 klant hebben we het aanbod en de prijzen aangepast. Resultaat: Binnen 1 week 3 klanten voor een traject, terwijl daar eerst niemand voor koos.
- Bij 1 klant hebben we de naam van haar challenge aangepast, plus de landingspagina’s. Resultaat: de kosten per aanmelding vanuit advertenties waren 3x zo laag. De juiste doelgroep kwam hier op af en haar omzet (en winst) was nog nooit zo hoog.
En zo kan ik nog wel even doorgaan😉
Marketingstrategie op maat
Elk bedrijf heeft iets anders nodig en daarom bied ik altijd een marketingstrategie op maat aan. Er zijn verschillende opties, maar plan vooral een vrijblijvend kennismakingsgesprek in als je de situatie van jouw bedrijf wilt beschrijven.
01
Nieuwe marketingstrategie
Je hebt nog geen marketingstrategie of de oude is volledig aan vervanging toe. Ik doe diepgaand onderzoek en stel een complete marketingstrategie op inclusief prioritering en wat er nodig is om de marketingstrategie daadwerkelijk te verwezenlijken in plaats van dat hij in een verborgen mapje op de computer blijft staan.
02
Marketingstrategie evaluatie
Je hebt al een marketingstrategie, maar toch heb je het gevoel dat het net iets beter kan. Dat er met kleine (en soms iets grotere) tweaks al resultaat kan worden behaald. Dan is de marketingstrategie evalutie een soort second opinion om de strategie te verbeteren.
03
Een onderdeel van...
Wil je een onderdeel van jouw marketingstrategie aanpakken? Dat kan. Denk bijvoorbeeld aan een aparte strategie voor Meta ads, LinkedIn, e-mailmarketing, je website, etc.
04
Samen
Wil jij weten hoe je zelf een marketingstrategie opstelt, waar je op moet letten en hoe (neuro)marketing precies werkt? Dan is het mogelijk om samen aan de slag te gaan met de marketingstrategie waarbij ik je meeneem in alle stappen en mogelijkheden.
Een paar reacties van mijn ambassadeurs






Hi, ik ben Marlou
Als senior (neuro)marketeer en beïnvloedingspsycholoog met een zachte ‘G’ denk ik al ruim 8 jaar strategisch mee met ondernemers.
Van online ondernemer tot podotherapeut tot internationaal kledingmerk.
Niet elk bedrijf is geschikt – of al klaar voor – de verdiepingsslag met neuromarketing. Plus het is belangrijk om te bespreken wat jij nodig hebt.
Daarom plan ik graag een vrijblijvend gesprek.
FAQ
Staat je vraag er niet tussen? Ik beantwoord hem graag per e-mail of tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Wat als ik al eerder marketingtrajecten heb gevolgd of strategieën heb laten maken zonder resultaat?
De meeste templates, online cursussen en groepstrajecten bieden 1 advies voor elke ondernemer die zich heeft ingeschreven. Bij dit marketingstrategie traject doen we dat absoluut niet. Ik maak het wel makkelijker waar mogelijk door de inzet van AI als hulpmiddel. We gaan dus echt onderzoeken hoe jouw specifieke doelgroep denkt en beslist. 8 van de 10 klanten waarmee ik een vaste samenwerking heb, deden inzichten op die ze nog nergens anders hebben opgedaan. Ondanks dat ze al jaren bezig zijn.
Hoe lang duurt het voordat ik resultaten zie?
Dit is geen quick fix van 2-3 weken. We bouwen aan een stevige basis die duurzame resultaten oplevert. Veel klanten zien echter al binnen enkele weken de eerste verbeteringen, zoals de klant die na één aanpassing van een zin op een aanmeldpagina, de conversie van 25% naar 55% zag stijgen.
Wat zit er allemaal inbegrepen bij de marketingstrategie=
Dat bespreken we tijdens het kennismakingsgesprek. Dit wordt altijd bepaald aan de hand van jouw wensen en behoeftes.
Wat maakt neuromarketing anders dan reguliere marketing die ik al toepas?
Anders dan reguliere marketingstrategieën richt neuromarketing zich op het onbewuste beslissingsproces. We duiken tijdens deze samenwerking veel dieper in wat mensen écht motiveert om actie te ondernemen, dan dat reguliere marketingstrategieën vaak doen. Meer dan 99% van de keuzes wordt onbewust gemaakt, dus dat is waar de ‘magic happens’ en waar wij ons op gaan focussen tijdens dit traject.
Hoeveel tijd moet ik zelf investeren in dit traject?
Dit verschilt echt per persoon en bedrijf en de keuze die je maakt. Wil je een volledig nieuwe marketingstrategie implementeren, dan is daar meer tijd voor nodig dan wanneer je bijvoorbeeld alleen een strategie wilt voor LinkedIn. Daarnaast is de tijdsinvestering ook afhankelijk van of je alles zelf gaat doen of dat je het (deels) uitbesteed.
Hoe weet ik of mijn onderneming klaar is voor neuromarketing?
In principe is elk bedrijf geschikt voor verdieping door middel van neuromarketing, maar wanneer jouw bedrijf nog echt in de beginfase zit, dan redden we het vaak niet binnen 6 maanden omdat alles dan nog gemaakt moet worden. Wil je jouw bedrijf graag vanaf de start goed neerzetten? Plan een vrijblijvend gesprek in en dan kijken we wat er mogelijk is.
Hoe ziet zo'n neuromarketingproof klantreis er eigenlijk uit?
Een neuromarketingproof klantreis is volledig afgestemd op de onbewuste beslissingsprocessen van jouw klanten. We zorgen voor een naadloze ervaring waarbij elke stap – van eerste contact tot (herhaal)aankoop – geoptimaliseerd is op basis van hoe het brein werkt. Dit zorgt voor meer klanten, ambassadeurs en impact.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Staat je vraag er niet tussen? Ik beantwoord hem graag per e-mail of we plannen een vrijblijvend gesprek in.