Duik into the clients mAInd - En laat ze zonder twijfel 'JA' zeggen.
Gebruik deze kennis om jouw marketing te verbeteren, meer mensen op jouw mailinglijst te krijgen en vooral meer klanten ‘ja’ te laten zeggen tegen jouw aanbod. Zonder dat jij gebruik hoeft te maken van standaard trucjes waar jij en jouw klanten stiekem een beetje moe van worden.
Zowel voor beginnende als ervaren ondernemers een eye-opener.



Je hebt 1 grote blinde vlek.
Maar eerst moet je weten dat ondernemers die hier geen rekening mee houden, serieus omzet mislopen of misschien nog wel erger: niet de juiste klanten aantrekken.
Als dat laatste gebeurd, dan lekt niet alleen jouw energie weg, maar ook de omzet die je had kunnen hebben.
Het probleem? En dus die ene grote blinde vlek?
Jij denkt dat je weet wie je klant is en wat je klant wil horen.
Maar dat klopt niet altijd.
Vaker niet dan wel zelfs.
Je krijgt dan reacties zoals deze 👇



De old school manier van jouw klant bepalen én bereiken, werkt niet meer
Ik zie nog steeds heel vaak businesscoaches en marketeers die adviseren om een ideale klant samen te stellen op basis van leeftijd, geslacht, hobby’s, opleiding en inkomen.
Met een beetje geluk wordt er wel nog wat aandacht besteed aan de pijnpunten en verlangens, maar nog steeds mist er iets.
Het blijft oppervlakkig.
En oppervlakkige marketing verkoopt niet.
Dus wat wordt er dan in de mix gegooid?
Standaard trucjes die inmiddels iedereen al kent😴
Behalve mensen die geen internet gebruiken.
Het resultaat?
Minder of helemaal geen verkopen.
Daarom heb ik ‘Into the clients mAInd’ ontwikkeld.
Een unieke AI-tool die gebruik maakt van wetenschappelijk bewezen theorie vanuit de beïnvloedingspsychologie die de focus legt op het onbewuste.
Daar waar 99% van de keuzes wordt gemaakt.

"Ik wil mijn klanten niet manipuleren!"
Ja, ik hoor het je hier in mijn kantoor nog bijna denken.
Het is ook totaal niet gek dat je dit denkt.
Ik dacht het de eerste keer toen ik deze theorie leerde, ook.
Al snel kwam ik erachter dat het echt geen manipuleren is.
Het enige wat je doet is afstemmen op wat jouw klant onbewust nodig heeft.
Stel dat jij luxe reizen organiseert voor mensen, maar iemand houdt totaal niet van reizen… Dan gaat diegene niet van jou kopen omdat jij weet hoe je moet inspelen op het onbewuste.
In het onbewuste van die persoon, zit nergens die reislust.
En die ga jij ook niet als één of andere magiër tevoorschijn toveren.
Stel dat het iemand is die wel veel reist, maar het meestal zelf organiseert om kosten te besparen, dan kun je diegene wel op een onbewust niveau triggeren.
Alleen moet je er nog achter zien te komen wat iemand onbewust denkt en belangrijk vindt.
En dat doe je met…
Klik hier of op de afbeelding om direct toegang te krijgen👇
De bewezen methode om klanten zonder twijfel JA te laten zeggen
Tijdens mijn HBO opleiding tot beïnvloedingspsycholoog ontdekte ik de wereld van onbewuste denkstijlen (34 stuks) en waarde-motivatie-zingvings-woorden (100!)
Inmiddels heb ik in 13+ samenwerkingen het onbewuste van hun ideale klant geanalyseerd.
Per klant nam dit minimaal 2 volle werkdagen in beslag.
16 uur in totaal.
Om transcripties van kennismakingen uit te pluizen.
E-mails te analyseren.
Vragenlijsten met honderden antwoorden te lezen.
Wanneer dat allemaal was gedaan, kon ik kijken waar ik overeenkomsten zag.
Welke onbewuste denkstijlen kwamen het meeste voor?
En welke WMZ-woorden?
Daar rolde een conclusie uit en dan konden we aan de slag gaan met het verbeteren van de marketing.
Dat moest makkelijker en sneller kunnen.
Lang leve AI 🥳
Ik heb een chatbot opgeleid met al mijn kennis over de onbewuste denkstijlen en WMZ-woorden.
Inmiddels doet deze chatbot binnen 5 minuten het werk waar ik dagenlang over deed.
Nadat hij de analyse heeft gemaakt, kun je ook vragen om dieper op bepaalde denkstijlen of WMZ-woorden in te gaan.
Social proof incoming...
Nou, oké. Niet voor dit product, want die is pas halverwege maart live gegaan.
Er zijn wel klanten waar ik dit dus handmatig voor heb uitgezocht – zonder AI. Wat een werk zeg.
En die resultaten zijn niet mis👇
Veranderen van de tone of voice zorgde bij deze klant (ja wel anoniem, dus je moet mij op mijn blauwe ogen vertrouwen) dat de ROAS (wat elke euro die je erin stopt aan ads, oplevert) steeds weer wat verhoogde.

Veranderen van de naam van een challenge zorgde ervoor dat een klant de beste challenge OOIT draaide.
Ze trok eerst klanten aan die snel wilden cashen, maar het liefst zonder te investeren. Of course.
Totdat we de naam veranderde van de challenge.
De kosten per aanmelding via Meta advertenties waren 4x zo laag en het was haar beste challenge qua omzet en winst ooit. Vanaf dat moment draait ze alleen maar 100k+ lanceringen met deze challenge.
Het levert niet alleen maar meer leads/klanten op, maar ook inzicht.
Dat vind ik soms nog wel het mooiste.
Want 1 klant zei tegen mij: “ik zie dat ik in mijn teksten focus op een bepaald soort klanten, terwijl ik die helemaal niet wil aantrekken.”
Erachter komen wie je vooral NIET wilt aantrekken, is net zo waardevol als weten hoe je jouw ideale klant wél aantrekt.
Into the clients mAInd
Geeft jouw inzicht in het onbewuste van jouw ideale klant.
In dat onbewuste, worden 99% van de keuzes gemaakt.
En toch doet minder dan 1% van alle ondernemers en bedrijven hier op dit moment iets mee.
Jij kan bij die 1% horen die wel zo slim is om hier wat mee te doen.
Nog een paar redenen nodig waarom dit slim is?
- Je krijgt meer leads & klanten. Zij hebben het gevoel dat alles wat jij schrijft en/of opneemt, speciaal voor hen is gemaakt. Het is herkenbaar zonder dat je hoeft te vragen: Herkenbaar? Je ceëert meer vertrouwen en betrokkenheid waardoor ze sneller ja zeggen.
- Marketing voelt moeiteloos. Dat zeg ik niet snel, want marketing is niet moeiteloos. Toch gaat het zo voelen, omdat je meer resultaat behaald en omdat…
- Je geen trucjes meer hoeft in te zetten om beter resultaat te behalen. Voel je de opluchting al bij jezelf? Nou, jouw klanten voelen ‘m ook hoor.
- Verspil je tijd omdat je veel meer moet testen wat wel en juist niet werkt.
- Haal je nooit het maximale uit je bedrijf.
- Blijven klanten smoesjes gebruiken waarom ze geen klant worden. Of laten ze helemaal niets meer weten.
Krijg direct toegang tot Into the clients mAInd
Nu nog voor slechts 13,- 🤯
Veelgestelde vragen👇
Nee. Ik beloof niet dat je opeens duizenden euro’s extra omzet draait of naar een ton per maand gaat. Wat ik wel beloof dat je toegang krijgt tot ontzettend waardevolle inzichten vanuit de beïnvloedingspsychologie, gecombineerd met AI-technologie. Deze combinatie maakt het mogelijk om snel en effectief het onbewuste van je doelgroep te analyseren – iets wat voorheen veel tijd kostte. De tool doet het werk, maar jij blijft verantwoordelijk voor de toepassing ervan.
Nee, dat kan ik niet. Alleen jij kunt zien wat jij hebt gevraagd en hebt ingevoerd.
Ik kan de data niet inzien. Die wordt alleen verwerkt door ChatGPT. Heb je echt vertrouwelijke informatie, dan kun je eventueel namen van mensen anonimiseren, alleen de voornaam te vermelden of helemaal geen namen te gebruiken.
De meeste tools die op dit moment ingezet worden, richten zich alleen op standaard, oppervlakkige kenmerken. Terwijl deze tool zich juist richt Waarde-Motivatie-Zingevingswoorden en onbewuste denkstijlen waar bijna niemand nog van weet, maar wat wel bewezen is.
Nee. Ik help niet bij het toepassen van de inzichten uit de analyse. Je kunt wel de vraag stellen om op basis van de analyse die er bij jou uitkomt, advies te geven op bijvoorbeeld salespages, e-mailmarketing of social media posts. Echter heb ik geen invloed op deze uitkomst omdat ik de tool puur gebouwd hebt om te analyseren. Wil je hulp bij het toepassen van alle inzichten? Stuur dan een e-mail naar marlou@yourmarketingminds.nl.
Nee, zeker niet! Ik heb een korte uitlegvideo gemaakt die je toegestuurd krijgt. Het enige wat je hoeft te doen, is een bestand uploaden. Dat moet wel lukken toch? 🙂
Absoluut. Ik help je niet om te verkopen aan mensen die helemaal geen interesse hebben of die jouw product/dienst niet nodig hebben. Ik help je juist om beter te communiceren met mensen die al geïnteresseerd zijn of onbewust wel al beseffen dat ze het nodig hebben, maar bewust nog niet. Je helpt jouw klant dus betere keuzes maken.
Wanneer jij al data hebt liggen, dus bijvoorbeeld e-mails van klanten, antwoorden op vragenformulieren of chatgesprekken, dan is het een kwestie van verzamelen en let’s go! Heb je dit nog niet? Dan ben je er iets langer mee bezig. Hoe lang is afhankelijk van hoe groot jouw doelgroep nu al is en hoe bereid zij zijn om bijvoorbeeld met jou in gesprek te gaan of een vragenformulier in te vullen.
Je krijgt toegang tot de ChatGPT die ik heb opgeleid.
Daarnaast krijg je een uitlegvideo en een opdracht per e-mail toegestuurd.
En wie weet nog wel iets extra’s… Dat weet je bij mij maar nooit 😉
In principe niet. Je kunt jezelf gratis registreren (dat is wel nodig). Of je een betaald account nodig hebt, is afhankelijk van de grootte van de bestanden die je als input aanlevert. Je kan het dan ook altijd in delen opsplitsen. Maar heel eerlijk… Ook al zou je €20 aan ChatGPT moeten spenderen voor 1 maand, dit gaat je écht veel opleveren. Op de korte en lange termijn.
Ik beloof je geen gouden bergen
Dat doen in mijn ogen alleen beunhazen. Sorry – not sorry. Ik kan nu eenmaal geen beloftes doen.
Het is niet zo dat ‘into your clients mAInd’ jou duizenden euro’s of tonnen extra oplevert.
Maar dat kan wel.
Ik geef je de tool om het onbewuste van jouw ideale klant te begrijpen en daarop in te spelen.
Jij moet die bal alleen wel zelf inkoppen door dit te gebruiken voor jouw marketing en sales.
Hi, ik ben Marlou.
Al 10 jaar actief in (online) marketing en in 2017 ben ik mijn eigen bedrijf gestart. Inmiddels heb ik 400+ (en ik denk stiekem nog wel meer) zzp’ers en mkb-bedrijven geholpen om hun marketing(strategie) te verbeteren.
Ik geloof niet in klakkeloos ’trucjes’ toepassen of templates overnemen. Wat voor de één werkt, hoeft voor jou niet te werken.
Daarom kijk ik altijd naar jouw ideale klant en wat daar onbewust speelt, maar ook naar jou en waar jij happy van wordt.