Deepdive in de denkstijlen

Ontdek aan de hand van denkstijlen hoe jouw ideale klant écht denkt en door welke taal, beelden en informatie zij in de actiestand komen. Duik mee in het onbewuste en laat hen zonder twijfel op de koopknop klikken of ja zeggen tijdens een kennismakingsgesprek.

“Wat een vernieuwende workshop heb je gemaakt! Ik dacht een beetje zelfingenomen dat ik alles nu wel zo’n beetje wist, maar op deze manier had ik nog niet eerder naar marketing gekeken. Fijn dat het ook echt meteen toepasbaar was. Ik heb afgelopen weken mijn website weer flink kunnen optimaliseren en kijk erg uit naar de resultaten. Daarnaast: fijn dat je marketing duidelijk inzet om ervoor te zorgen dat ik mijn ideale klant bereik en kan helpen in plaats van ‘vieze’ marketingtrucjes te geven.” 

Anne Ermens (zangles, stemcoaching en voice-over)

Wil je meer ideale klanten aantrekken?

Je hebt wel al klanten en er komen regelmatig nieuwe klanten bij, maar toch mis je voor jouw gevoel iets. Je wilt meer klanten, maar vooral meer ideale klanten. Geen negative nancy’s en energieslurpers, maar mensen die jou energie geven. 

Of misschien valt het aantal verkopen of aanmeldingen voor je gratis weggever tegen. Klikken weinig mensen door in jouw e-mails of op jouw advertenties en vraag jij jezelf af: ‘waar ligt dit aan?!’

Het antwoord is simpel en de oplossing ligt op dit moment voor jouw neus: je moet jouw ideale klant op een onbewust niveau leren begrijpen. 

Jij moet jouw ideale klant beter leren kennen dan dat zij zichzelf kennen.

Marketingtrucjes verliezen hun effect

Inmiddels kent iedereen de standaard marketingtrucjes wel en die verliezen steeds meer hun effect. Er is meer voor nodig om het aantal ideale klanten te laten groeien.

In deze masterclass ontdek jij welke 34 denkstijlen er zijn, hoe je ze bij jouw ideale klant herkent en op welke manier ze succesvol ingezet kunnen worden.

Ik garandeer je dat er een wereld voor je opengaat.

Na deze masterclass weet jij precies welke teksten, beelden en opbouw van advertenties, salespages en e-mails jouw ideale klant aanspreken.

Hiermee blijf jij jouw concurrent minimaal 10 stappen voor.

Maar 1% van alle ondernemers is op de hoogte van de denkstijlen die op basis van neuromarketing onderzoek naar voren zijn gekomen.

Neem jij deze deepdive, dan;