Savvy Salespage

Het aantal verkopen valt tegen of je wilt meer verkopen, maar dat lukt steeds niet. Je hebt al 65 dingen aangepast, maar niets helpt. Je twijfelt of je jouw aanbod moet aanpassen of de prijs moet verlagen. Wat als ik jou verzeker dat er waarschijnlijk een paar kleine aanpassingen nodig zijn om meer te verkopen? Het enige wat ervoor nodig is, is kennis van neuromarketingprincipes die wél werken en verder gaan dan de standaard trucjes en templates. 

99,5% van de keuzes wordt onbewust gemaakt

Jij, ik, maar dus ook jouw ideale klant maken dagelijks zoveel keuzes en slechts 0,5% daarvan is bewust. De rest van de keuzes wordt beïnvloed door omgevingsfactoren, maar ook wat zij online zien op social media, via e-mailmarketing en dus ook op jouw salespage. 

Met ons bewuste proberen we keuzes te verantwoorden. Daardoor lijken ze bewust gemaakt. Dat jij een nieuwe outfit nodig had omdat je ‘echt niets meer had om aan te doen’ is daar een mooi voorbeeld van. 

Door te begrijpen hoe het onbewuste werkt wanneer iemand een salespage bekijkt, voeg jij met gemak de juiste elementen toe om ze zonder twijfel en volmondig ja te laten zeggen tegen jouw aanbod. 

Maak de perfecte neuromarketingmix voor jouw salespage

Verwacht geen standaard template of marketingtrucjes die je overal al ziet. Tijdens deze masterclass geef ik je een kijkje in het onbewuste van jouw ideale klant. Ook deel ik allerlei neuromarketing ‘ingrediënten’ waar jij jouw perfecte neuromarketingmix van maakt. Dat gaat verder dan schaarste of een timer toevoegen. Beloofd 😉 Deze mix is voor iedereen anders. 

Er is geen standaard formule die voor iedereen werkt. 

Wanneer je daar wel in gelooft, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.