Neuromarketingproof advertenties voor meer resultaat
Heb je het idee dat adverteren op Meta niet meer werkt? Zie je resultaten teruglopen en de kosten alleen maar hoger worden? Dit ligt 9 van de 10 keer niet aan Meta, de doelgroep of instellingen. Nee, het ligt aan jouw advertentieteksten en beeldmateriaal.
Leer hoe jij de aandacht van jouw ideale klant grijpt, vasthoudt en ervoor zorgt dat ze actie ondernemen. Dit doe je door te focussen op het onbewuste waar 99,5% van de keuzes worden gemaakt. Ik laat het je zien in deze masterclass, inclusief concrete voorbeelden.
VOOR OPTIMALISATIE:
NA OPTIMALISATIE:
Een aantal wijzigingen in alleen al de advertentieteksten en het beeldmateriaal, heeft er bij deze klant voor gezorgd dat haar kosten per aanmelding van gemiddeld €35,57 per lead naar €6,58 per lead daalde. Dat is 5,4 keer lager dan eerst!
"Vandaag je masterclass gekeken. Super interessant en wat veel! Ik denk dat ik hem nog een keer ga kijken, al heb ik er nu al veel uitgehaald!”
- Louise van den Broek | Moments in Life
Minimale aanpassingen, maximale winst
Jouw ideale klant ziet ontzettend veel content – en advertenties – voorbij komen op een dag. Maar wat zorgt er nu voor dat iemand stopt met scrollen? Dat iemand leest én actie onderneemt.
Jij leert hoe je advertentieteksten schrijft en beeldmateriaal maakt die het onbewuste triggeren. Die zelfs mensen die jou nog niet kennen, laten inzien dat ze jouw diensten of producten nu nodig hebben. Diep van binnen weten ze dat al. Ze hebben alleen dat ene zetje nodig om niet langer te twijfelen.
Wat krijg je precies?
Je krijgt niet alleen een masterclass van 1,5 uur over neuromarketingproof adverteren. Ik deel ook 3 video’s waarin ik uitleg hoe neuromarketing is toegepast op een aantal salespagina’s.
De neuromarketing kennis die ik met je deel, kun je voor veel meer dan alleen advertenties inzetten.