E-mailmarketing (R)evolutie
Het start allemaal met de onderwerpregel
Sommige e-mails verwijder je direct, zonder ze te lezen. Terwijl andere e-mails van voor tot achter worden gelezen door jou. Zo werkt het ook met de e-mails die jij verstuurt.
Het begint allemaal bij de onderwerpregel.
Spreekt het iemand niet aan? Dan wordt de e-mail niet geopend.
Ze zien de inhoud niet eens en de e-mail verdwijnt direct de prullenbak in.
In deze whitepaper leg ik uit hoe je het onbewuste van mensen kan triggeren om jouw e-mails wel te openen. Keer op keer weer. Zonder enige twijfel.
Overtuigende inhoud voor meer resultaat
Zodra mensen jouw e-mail hebben geopend, wil je niet dat ze hem alsnog wegklikken. Nee, je wilt dat ze hem van voor tot achter lezen. Soms is het enige doel informeren of inspireren, terwijl je op andere momenten juist wilt dat ze actie ondernemen.
Hoe dat precies werkt en waar je aan moet denken, dat laat ik je zien in deze whitepaper.
Zodat jij echt meer resultaat behaalt.
Je kunt wel allerlei funnels bouwen of wekelijks een e-mail sturen, maar uiteindelijk gaat het erom dat het iets oplevert. Toch?